søndag 7. november 2010

Bursdag :)

Da vi kom hjem fra Sucre kl 05.00 om morgenen, blei jeg møtt på casaen med kake, sang og spillende stearinlys:) stas!

På jobben blei det også kake og sang fra de søteste menneskene på laboratoriet. Fikk tom gave; to cdr med boliviansk musikk;) Skulle egentlig vært med sykepleierne denne dagen, men uka før gav labfolka sterkt uttrykk for at de ville jeg skulle være med dem på bursdagen min. Hvorfor skal du ikke være her, da?? vi skal synge og kjøpe kake til deg! så da blei det det, og hva var det? jo det var bra.

Seinere på kvelden stakk alle volontørene ut på en koselig restaurant som de åpnet bare fordi vi skulle feire bursdag. Kvelden endte med kakespising og mafiaherjing på casaen. Takk til alle på casaen for en strålende bursdag her i La Paz:) og takk for alle meldinger og telefoner fra dere der hjemme! Satt stor pris på det. 


Har forresten hørt at det er noen som har prøvd å nå meg på det norske mobilnummeret mitt, men det er ute av funksjon her nede. Noen har lyktes med å komme fram på mitt bolivianske nummer; 67086139. Det er ganske tilfeldig om meldinger kommer fram på det nummeret eller ikke, men det er mulig å prøve hvis en er desperat;)

1 kommentar:

  1. Høres ut som du lever et hardt og brutalt liv der nede, og spennende da!

    Bra bloggekjør for tida!

    SvarSlett